a good friend knows all your best stories. A best friend has lived them with you. See the difference?



Hihihi, nu busar jag lite och tänker faktiskt slänga in ett inlägg hära. Jag har faktiskt en del saker att tala om för dig. Du ska bara veta hur mycket du betyder för mig kära du. När jag haft de allra svåraste stunderna i livet så har du funnits där för mig. Alltid när jag behöver dig finns du där för mig. Du är så otroligt bra och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig i mitt liv. Du är min finaste vän på denna jord och den enda som varit med från början tills nu. Du gör mig alltid glad, förutom när du är puttrig efter för många öl, men det står jag ut med hihi, och får mig alltid att må bra, hur det än är annars runt omkring mig.

Ojojoj vad jag skulle kunna sitta här och skriva men då skulle du nog fundera vad med designen som tar sån lång tid. Vill bara tala om att jag älskar dig otroligt mycket och att jag alltid kommer finnas där för dig som du gör för mig. Puss min finaste vän ♥

Rubriken är sååååå sann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Say It:

Trackback
RSS 2.0