Religion

Kulturhistoria provet gick så sjukligt bra! Känns ju faktiskt inte pest och pina med prov när man faktiskt sätter sig och pluggar till det! Och sen är det faktiskt ganska intressant när man väl gör det också!
Nu är det nästa prov det ska pluggas till. Eller ja, skriva massa svar och skit, som jag kan ta med mig på tåget till Storstaden imorgon, och läsa på!
Lite bra det känns. Nej nu ska jag dricka mitt kaffe, packa och sen, ja Plugga! Go me!


übergammal bild på mig och den sjukt bästa människan i världen! Älskar dig till tusen hjärtat.<3
Helgen kommer bli suverän, och det ska bli skönt att få komma bort lite.

Kommentarer
Postat av: Micaela

ÅÅÅååh, fina vi var där :'3 hihi! Jag tänker faktiskt spola fram tiden lite så du kommer hit fortare, bara då du vet det!<3 puss på finaste.

2012-02-16 @ 17:55:10
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Say It:

Trackback
RSS 2.0