Sound wave superior

Lite inspo mitt i natten.

Bilder via weheartit

Jag är i desperat behov av Shorts känner jag! Och även i behov av ny gadd innan jag exploderar. Ska bara få inspiration till att rita den först. Eller iaf skissen. Jag har det så skitbra planerat i mitt huvud. Det enda jag inte vet är om jag ska ha den på underarmen eller insidan av överarmen..Tål att funderas på. Men det kommer bli grymt.

 

Och för att svara lite minimalt på inlägget nedan:

Min kära bästa vän vad jag älskar dig. Du är bäst och du kommer aldrig att bli av med mig.

 

 


Kommentarer
Postat av: Micaela

Ååååh vad glad jag blir :'D älskar dig fina<3

2012-02-24 @ 16:58:54
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Say It:

Trackback
RSS 2.0