Fuck You!








Jag är lockig. Japp. Fått någon liten period med Lock-älskande. Hehe.
Och massor med inspiration till förändring på mig själv, det är ju ny månad och allt.
Vilket också betyder att projektarbetet (som för övrigt inte ens är påbörjat) snart ska vara klart.
Stryp mig.

Sen att jag fick skorna som jag väntat på i 412 år idag, gjorde mitt liv lite bättre. Sen blev det sämre igen när jag insåg att mina tår inte riktigtriktigt fick plats.
Och dem ligger inte uppe på hemsidan längre. Kan jag inte få en storlek större tänker jag plåga mig själv och ha dem ändå!
De är förövrigt äckligt snygga!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Men duuuh, min fina vän! Jäkligt ovant att se dig i lockigt hår :O men fint vare, jappjapp :D<3

2012-03-08 @ 00:10:11
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/
Postat av: olivia

fin blogg :)

2012-03-08 @ 12:42:38
URL: http://oliviahenelll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Say It:

Trackback
RSS 2.0