Juicyboy

Det här är en av bilderna till mitt projektarbete.

Och det var väldigt svårt för mig att göra den så skitig som den är, när jag i vanliga fall ritar porträtt eller liknande är jag petnoga med att skuggorna ska vara så "smooth" som möjligt.

Var en utmaning med andra ord, men väldigt roligt att göra något jag i vanliga fall inte gör.

Tycker dock inte att den är superbra, men jag är tillräckligt nöjd iaf. Är egentligen inte alls nöjd med munnen, men så får det vara nu, får se om jag kanske ändrar mig och gör om. Eller så gör jag inte det. Man får se helt enkelt.

 

Den gjordes på ca 2 dagar på olika tillfällen, och jag har även fått klart ett annat arbete till skolan som bara ska renskrivas och skickas in. Två saker avcheckat på listan alltså. En liten börda lyft från mina axlar. Tackar mig själv lite lätt för det.


Kommentarer
Postat av: Phelicia

Skitsnyggt Jennifer! Gillar stilen på den :D



sv: Ja eller hur, man kan inte annat än att älska den! :'D



2012-03-30 @ 18:57:32
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn?:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Say It:

Trackback
RSS 2.0